دانلود رایگان بازی کم حجم و استراتژیک شوالیه Fortix 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود رایگان بازی کم حجم و استراتژیک شوالیه Fortix 2
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 439
نویسنده : KAKA

دانلود رایگان بازی کم حجم و استراتژیک شوالیه Fortix 2

تیم ایرانیان دانلود بازی جدید و زیبای شوالیه 2  را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. پس از اینکه نسخه 1 بازی Fortix با موفقیت و جذب طرفداران زیادی روبرو شد هم اکنون نسخه 2 آن نیز منتشر شده است، بازی سبکی ماجرایی و استراتژیک دارد که با سادگی خود باعث سرگرمی شما خواهد شد. وظیفه شما نجات سرزمین اجدادی خود است و حفظ قلعه های امپراطوری در برابر هیولاهاست. Fortix در جزیره ای به نام Artalom انجام وظیفه خواهد کرد و به عنوان تنها شوالیه روی زمین، سرزمین خود را از گزند دشمنان حفظ خواهد کرد. پس از فتح قلعه و کسب پیروزی در مقابل اژدهای ساکن درقلعه به سراغ قلعه بعدی خواهید رفت و در این بین با خطراتی روبرو خواهید شد که باید با دقت و تیزهوشی از پس این خطرات برآیید. امیدواریم این بازی زیبا و کم حجم مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

 

به دلیل درخواست های شما عزیزان و مشکل دار بودن این پست تیم ایرانیان دانلود تصمیم گرفت تا نسخه ی معتبر این بازی را دوباره بر روی سایت قرار دهد.این بازی کاملا سالم بوده و توسط تیم ایرانیان دانلود تست شده می باشد.

تصاویری از محیط بازی:

ّFortix 2 ScreenShot 1

ّFortix 2 ScreenShot 2

ّ



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی استراتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: